![](https://static.wixstatic.com/media/ba19f1_85d6c4ff1ea1413d85cf53740be9eb7e~mv2_d_3953_2635_s_4_2.jpg/v1/fill/w_288,h_192,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/ba19f1_85d6c4ff1ea1413d85cf53740be9eb7e~mv2_d_3953_2635_s_4_2.jpg)
Vnitřní řád školní družiny
![](https://static.wixstatic.com/media/ba19f1_cecc845ca31443f59098add0cc22a35e~mv2_d_3953_2635_s_4_2.jpg/v1/crop/x_0,y_596,w_3953,h_2039/fill/w_390,h_206,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/ba19f1_cecc845ca31443f59098add0cc22a35e~mv2_d_3953_2635_s_4_2.jpg)
![zs150616_ 007 (1).jpg](https://static.wixstatic.com/media/ba19f1_74cccc65c61c48fa8a7c3a6cc6d9d982~mv2.jpg/v1/fill/w_309,h_206,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/zs150616_%20007%20(1).jpg)
![zs150616_ 007 (1).jpg](https://static.wixstatic.com/media/ba19f1_74cccc65c61c48fa8a7c3a6cc6d9d982~mv2.jpg/v1/fill/w_309,h_206,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/zs150616_%20007%20(1).jpg)
je příspěvkovou organizací zřízenou a financovanou statutárním městem Havířov
![zs150616_ 007 (1).jpg](https://static.wixstatic.com/media/ba19f1_74cccc65c61c48fa8a7c3a6cc6d9d982~mv2.jpg/v1/fill/w_397,h_270,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/zs150616_%20007%20(1).jpg)
Projekt Společně k úspěchu
![projekt_sance_pro_vsechny_0.jpg](https://static.wixstatic.com/media/ba19f1_fa4f10cc7da043e58e773fbd3deb5d8a~mv2.jpg/v1/fill/w_654,h_109,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/projekt_sance_pro_vsechny_0.jpg)
Projekt Společně k úspěchu
Realizace projektu Základní školy Havířov-Město Gorkého 1/329 okres Karviná nazvaného Společně k úspěchu byla zahájena 01. 01. 2017 a byla ukončena 31. 12. 2018.
Na základě Výzvy č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - šablony pro MŠ a ZŠ pro méně rozvinutý region v prioritní ose 3 Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání přistoupila naše škola k tvorbě vlastního projektu Společně k úspěchu.
Cílem projektu je poskytnutí dočasné personální podpory poskytované speciálním pedagogem, rozvoj logického myšlení žáků, podpora profesního růstu pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání v oblasti inkluze.
Na základě úspěšně podané žádosti o finanční podporu realizovala Základní škola Havířov-Město Gorkého 1/329 okres Karviná projekt po dobu 24 měsíců a pracovala s rozpočtem ve výši 1 013 856,00 Kč. Celková podpora projektu Společně k úspěchu ze zdrojů Evropské unie činí 861 777,60 Kč a z národních veřejných zdrojů České republiky činí 152 078,40 Kč.
Bližší informace o projektu:
Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0003225
Název projektu: Společně k úspěchu
Číslo a název operačního programu: 02 – OP Výzkum, vývoj a vzdělávání
Číslo a název prioritní osy: 02.3 – Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
Číslo a název investiční priority: 02.3.68 – Omezování a prevence předčasného ukončování školní docházky a podpora rovného přístupu ke kvalitním programům předškolního rozvoje, k primárnímu a sekundárnímu vzdělávání a rovněž možnostem formálního a neformálního vzdělávání, které umožňuje zpětné začlenění do procesu vzdělávání a odborné přípravy
Číslo a název tematického cíle: 02.3.68.2 – Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Číslo a název výzvy: 02_16_022 – Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - šablony pro MŠ a ZŠ pro méně rozvinutý region v prioritní ose 3 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání
Popis projektu:
Obsahem projektu Společně k úspěchu je realizace následujících aktivit:
Aktivita číslo II/1.2 Školní speciální pedagog – personální podpora ZŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školního speciálního pedagoga (dále jen .speciální pedagog“) základním školám, které začleňují do kolektivu minimálně tři žáky s potřebou podpůrných opatření prvního stupně podpory se speciálními vzdělávacími potřebami. Zajištění personální podpory vyrovná šance na maximální rozvoj potenciálu každého žáka základní školy.
Speciální pedagog diagnostikuje speciální vzdělávací potřeby žáků a pomáhá vytvářet a zlepšit podmínky pro úspěšnou integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí práce je spolupráce na tvorbě plánu pedagogické podpory nebo individuálního vzdělávacího plánu pro každého žáka potřebou podpůrných opatření/se speciálními vzdělávacími potřebami.
Aktivita číslo II/2.1 Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ - DVPP v oblasti Inkluze
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. Pedagogičtí pracovníci základních škol budou podporováni ve svém profesním a odborném růstu účastí na odborných seminářích, workshopech a dalších vzdělávacích akcích zaměřených na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí a na využívání efektivních vyučovacích metod. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP. Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v oblasti inkluze.
Aktivita číslo II/3.2 Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ
Cílem aktivity je realizace klubu zábavné logiky a deskových her pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí. Aktivita vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení žáků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka. Aktivita umožňuje vedle rozvoje žáků i profesní rozvoj pedagogických pracovníků.